W działaniach Public Relations stawiamy przede wszystkim na relacje. Gruntownie poznajemy markę, z którą będziemy współpracować, sprawdzamy, co sądzą o niej inni i dlaczego.  Znajdujemy jej mocne strony, weryfikujemy problemy, z którymi się boryka. Identyfikujemy odbiorców i kanały, przez które jesteśmy w stanie skutecznie do nich docierać. Odnajdujemy dziennikarzy zainteresowanych tą tematyką i dowiadujemy się, czego potrzebują.

Dla nas PUBLIC RELATIONS to użyteczność i rzetelność.

Dbamy o to, by artykuły i informacje prasowe, które tworzymy, były przydatne i odpowiadały na aktualne potrzeby – mediów i rynku.

Nasze zadania wykonujemy z zaangażowaniem – dużo analizujemy, szukamy nowych ciekawych dróg dotarcia i sposobów prezentacji. Na bieżąco śledzimy trendy i szukamy w tych falach miejsca na naszą deskę.

Działamy w oparciu o strategie, wyznaczamy sobie cele i badamy efektywność naszych działań.

Strategia komunikacji

Nasza propozycja komunikacji dla marki. Kompleksowa strategia zawierające cele i sposoby ich weryfikacji, dokładny opis grupy docelowej wraz z personami, kanały i narzędzia komunikacji, a także kluczowe przesłanie marki i opis jej tożsamości. Dokument, który powstaje w wyniku wielu rozmów, analiz i testów oraz bacznej obserwacji otoczenia.

PR ekspercki

Nasi klienci to prawdziwi mistrzowie w swoim fachu. Naszym zadaniem jest pokazanie tego odbiorcom marki. W tym celu uważnie przeglądamy materiały techniczne, informacje produktowe, dopytujemy specjalistów. Z drugiej strony poznajemy oczekiwania dziennikarzy i czytelników ich mediów. A potem łączymy te światy – za pomocą merytorycznych, przydatnych informacji i artykułów prasowych. Nasi klienci chwalą ich poziom oraz pomysły na wykorzystanie i przedstawienie informacji.

PR produktowy

W pędzącym wciąż do przodu świecie nietrudno jest przegapić perełki. Naszym zadaniem jest przebicie się do świadomości odbiorców z informacją na temat produktów czy usług naszych klientów. Robimy to precyzyjnie, bo dobrze znamy grupę docelową. Robimy to ciekawie, bo tylko takie informacje zapadają w pamięć.

PR korporacyjny

Firma na swoją markę pracuje w każdym aspekcie swojej organizacji. Dbamy o to, by wizerunek był spójny – zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz jej struktur. Reprezentujemy markę w kontaktach z mediami, bliższym i dalszym otoczeniem. Stoimy na straży jej wartości. Angażujemy w działania, które są zgodne z jej filozofią i podejściem do biznesu.

Komunikacja antykryzysowa

Nawet najlepszym zdarza się potknięcie. Kluczem do zachowania zimnej krwi i wyjścia z tej sytuacji z twarzą jest dobre przygotowanie, dokładne zebranie informacji, analiza możliwych rozwiązań. I to wszystko w błyskawicznym tempie. Możesz na nas liczyć, gdy wokół zrobi się gorąco.

Public Relations

Dane firmy

Blue Ocean Artur Hankiewicz
ul. Św. Michała 73
61-005 Poznań
NIP 5732283388

Polityka prywatności

Przewodnik Marek

PR, SM, ADS, CPC, RTM – zagubiony w świecie dziwnych skrótów? Zajrzyj na nasz blog – piszemy tam przystępnie o tym, co w marketingu najważniejsze!

Co u nas? Dzieje się! Jak zawsze. Jeśli chcesz być na bieżąco, nie zapomnij śledzić naszego profilu na Facebooku.

Współpraca

Kreatywna i efektywna praca jest możliwa tylko z dobrymi partnerami. W tej zakładce znajdziesz naszych współpracowników i przyjaciół. Ekipa godna zaufania.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności. Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, klikając w przycisk "Ustawienia". Ustawienia Rozumiem i akceptuję