Jesteśmy agencją 360 – a to oznacza, że łączymy kompetencje agencji marketingowej, agencji Public Relations, agencji interaktywnej, a nawet – agencji eventowej. Dopasowujemy się elastycznie do wymagań i potrzeb naszych klientów – od realizacji zadań projektowych czy bardziej złożonych kampanii, przez działania związane stricte z Public Relations czy CSR, aż po funkcjonowanie jako kompleksowy zewnętrzny dział marketingu. Pracujemy z prawdziwym zaangażowaniem, dzięki czemu nawet obudzeni w środku nocy wymienimy co najmniej 10 powodów, dla których warto z nami współpracować. Zaczynamy? 🙂

Wieloletnie doświadczenie. Istniejemy od 2009 roku. Z sentymentem wspominamy czasy, kiedy ludzie lubili czytać dłuższe teksty niż posty na Facebooku… I choć świat się zmienił, a właściwie wciąż zmienia się na naszych oczach, my wiemy jak nasze doświadczenia wykorzystać w nowej rzeczywistości.

Elastyczność. Zmieniają się nie tylko zwyczaje konsumentów, ale i potrzeby firm. Dlatego dopasowujmy się do aktualnych potrzeb i możliwości klientów.

Szeroka wiedza, horyzonty i ciągły rozwój. Każde wyzwanie traktujemy jako okazję do nauki. Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami oraz technologiami i nie boimy się wykorzystywać ich w naszej codziennej pracy.

Kompleksowość. Choć nasze serca biją szybciej, gdy działamy w obszarze Public Relations, z którego wyrośliśmy, oferujemy naszą pomoc koncepcyjną, koordynacyjną i operacyjną także przy tradycyjnych elementach marketingu, takich jak strony WWW, mailingi, grafiki, folder, eventy czy działania w Social Mediach

Długoletnia współpraca. Nasza największa duma. Dotychczas żaden ze stałych klientów nie zrezygnował z naszych usług. Dobrze się znamy, rozumiemy i wiemy, że dopasowanie to klucz do każdego trwałego związku.

Prawdziwe zaangażowanie. Osoby odpowiedzialne za markę muszą doskonale znać jej produkty i rozumieć jej filozofię. Poświęcamy wiele czasu i energii, by niełatwo było nas czymś zaskoczyć.

Otwartość, pasja i uczciwość. Lubimy to, co robimy i robimy to na 100 procent.

Umiejętność słuchania. Aby poznać i zrozumieć potrzeby konsumentów, dziennikarzy i naszych klientów zadajemy odpowiednie pytania i uważnie słuchamy odpowiedzi.

Stały zespół. Nie współpracujemy z przypadkowymi ludźmi. Jesteśmy zgranym zespołem, a nasi klienci zawsze wiedzą, kto odpowiada za prace na rzecz ich marki.

Gotowość na wszystko. Dobrze przygotowanie scenariusze, odporność na stres, umiejętność improwizacji i radzenia sobie w każdej sytuacji powoduję, że nawet kryzysowe momenty nie są nam straszne.

Agencja 360 – gwarancja skuteczności i synergii działań

Poznajmy się

Kasia Swoboda-Kaźmierczak

Kontakt

Kasia Kaźmierczak

strategy manager

Zarządzam pracą agencji i odpowiadam za realizację naszych projektów. Tworzę strategie dla marek, planuję oraz koordynuję ich wdrażanie. Nie rozstaję się z telefonem i notesem – wciąż utrzymuję, że myśli przelane na papier mają większą moc.

Jestem pasjonatką nowych technologii, uwielbiam aplikacje ułatwiające pracę i życie. (Prawie) zawsze online i na bieżąco. Zawodowo szczególnie interesują mnie zagadnienia związane z ecommerce oraz mediami społecznościowymi. Kiedy nie pracuję, bawię się z córką, czytam lub pochłaniam zawartość Netfliksa.

Z wykształcenia dziennikarka, z pasji i zawodu – człowiek-orkiestra – zwany także marketingowcem. 😉

Ania Walczak-Wachowiec

Kontakt

Ania Wachowiec

PR manager

Od dziecka obserwuję i opisuję. Jestem humanistą z miłości do słowa i ludzi, a nie z nienawiści do matematyki 🙂 Uwielbiam proste formy i karkołomne konstrukcje językowe, ale także słupki, tabelki i wykresy – wszystko to, co pomaga mi skutecznie docierać z komunikatem do adresata.

Po studiach dziennikarskich przez kilka lat pracowałam jako redaktor miesięczników branżowych. Znam więc pracę żurnalistów i preferencje czytelników od podszewki. Dziś skrzętnie wykorzystuję tę wiedzę zarówno w tekstach, kreacjach graficznych, jak i reklamach.

W wolnej chwili oddaję się renowacji mebli. Zawsze chętnie sięgam po klasykę polskiego kina.

Patrycja Klepczarek

graphic & content designer

W Blue Ocean zajmuję się tworzeniem contentu. Nie ma dla mnie tematów nie do zrealizowania – liczy się dbałość o detale. Kiedy nie piszę, z przyjemnością i pasją zajmuję się grafiką.

W wolnych chwilach robię zdjęcia. Weekend i aparat to dla mnie połączenie idealne. Nie pogardzę też dobrą książką czy filmem wyświetlanym w studyjnym kinie na poznańskich Jeżycach.

Jestem absolwentką kierunku dziennikarstwa i komunikacji społecznej Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznej w Poznaniu. Ukończyłam kurs grafiki komputerowej, a fotografii i obróbki zdjęć uczę się z każdym nowo zrobionym zdjęciem.

Przewodnik Marek

social media ninja

Jestem cichym bohaterem naszej agencji – gdzie dziewczyny nie mogą, tam posyłają mnie. A tak serio – na co dzień znajdziecie mnie w naszych kanałach społecznościowych oraz na blogu.

Moim zadaniem jest w sposób przystępny objaśniać Wam zawiłości nowoczesnego marketingu 360.

Zachęcam do śledzenia mojej aktywności na Facebooku – obiecuję, że posty z kotkami i piątuniem pozostawię innym 😉

Na blogu oraz w newsletterach będę dzielił się z Wami najciekawszymi njusami, kejsami i tipami z naszego zawodowego doświadczenia. Stay tuned!

Dane firmy

Blue Ocean Artur Hankiewicz
ul. Św. Michała 73
61-005 Poznań
NIP 5732283388

Polityka prywatności

Przewodnik Marek

PR, SM, ADS, CPC, RTM – zagubiony w świecie dziwnych skrótów? Zajrzyj na nasz blog – piszemy tam przystępnie o tym, co w marketingu najważniejsze!

Co u nas? Dzieje się! Jak zawsze. Jeśli chcesz być na bieżąco, nie zapomnij śledzić naszego profilu na Facebooku.

Współpraca

Kreatywna i efektywna praca jest możliwa tylko z dobrymi partnerami. W tej zakładce znajdziesz naszych współpracowników i przyjaciół. Ekipa godna zaufania.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności. Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies, klikając w przycisk "Ustawienia". Ustawienia Rozumiem i akceptuję