Google+

Twoja przeglądarka (Internet Explorer 7 lub starszy) jest nieaktualna. Posiada ona luki w zabezpieczeniach i może nie wyświetlać wszystkich funkcji tej oraz innych stron internetowych. Dowiedz się, jak uaktualnić przeglądarkę.

X

Koncepcje marketingowe

Prowadzenie spójnych i efektywnych działań marketingowych wymaga zatrudnienia sztabu odpowiedniego przygotowanych pracowników i przeznaczenia na ich działania sporych budżetów. W niespokojnych gospodarczo czasach warto jednak zoptymalizować efektywność budżetową. Korzystnym rozwiązaniem będzie outsourcowanie działań marketingowych. Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie zapewniamy:

  • opracowanie założeń koncepcji marketingowych
  • integrację i usystematyzowanie działań na różnych płaszczyznach
  • opracowanie efektywnego budżetu i monitorowanie jego realizacji
  • wybór narzędzi marketingowych
  • stworzenie strategii marketingowej oraz harmonogramu działań
  • utrzymywanie spójności działań operacyjnych z założeniami strategii
  • zorganizowanie prac marketingowych
  • prowadzenie prac marketingowych na poziomie merytorycznym
  • rozwijanie koncepcji
  • transfer wiedzy podczas bieżących działań

Działania operacyjne – możliwości:

  • Katalogi – opracowanie koncepcji, nadzorowanie prac graficznych i drukarskich, copywriting, koordynacja prac zespołu
  • Strony www + pozycjonowanie –  tworzenie stron WWW, tworzenie grafik, copywriting, hosting, pozycjonowanie organiczne, linki sponsorowane
  • Reklama w prasie i portalach  – zbieranie i opiniowanie ofert, negocjacje, tworzenie kreacji graficznych, uzupełnianie stron-wizytówek, portali ogłoszeniowych
  • Gadżety - wybór odpowiednich gadżetów firmowych, projekt graficzny, opiniowanie ofert, koordynacja pracy podwykonawców
  • Mailingi –  opracowanie koncepcji, przygotowanie elementów graficznych, copywriting, dystrybucja, raportowanie
  • POS –  wybór odpowiednich elementów, opracowanie koncepcji,  nadzór nad realizacją
  • Szkolenia – prowadzenie szkoleń o wybranej tematyce dla zespołu firmowego, dystrybutorów, klientów. Przygotowanie koncepcji, opracowanie programów, zawiadomienia, mailingi, prowadzenie szkoleń, organizacja oprawy (hotele, catering)
  • Kampanie B2B, B2C oraz CSR – opracowanie koncepcji, realizacja, nadzorowanie akcji, pomiary efektywności
  • Targi i konferencje - wybór odpowiednich imprez targowych, opiniowanie ofert, rezerwacje, negocjacje z organizatorami, tworzenie koncepcji stoiska, wybór firmy wykonawczej, koordynacja prac, rezerwacja obsługi
  • Filmy – opracowanie koncepcji, tworzenie scenariuszy, nadzorowanie pracy podwykonawców, koordynacja działań

Zorganizuj działania marketingowe i ogranicz koszty